آخرین اخبار

کاهش ادامه‌دار رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودرو

بررسی‌ها نشان می‌دهد رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در طول حدودا یک سال اخیر کاهش یافته است.

به گزارش کارنت به نقل از ایسنا، مصرف‌کنندگان رضایت چندانی از عملکرد خودروسازان و واردکنندگان خودرو ندارند.

عدم تناسب قیمت با کیفیت خودروهای داخلی و گران‌فروشی و تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی از مهمترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان از عملکرد این شرکتها است.

در این رابطه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با نظرسنجی از 88 هزار و 262 نفر از خریداران خودروهای داخلی و وارداتی در بازه زمانی تابستان امسال (1396)، میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری را بررسی کرده است.

طبق نتایج این نظرسنجی میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در تابستان امسال نزولی بوده و از 670 از هزار امتیاز در بهار امسال به 666 از هزار امتیاز در تابستان، کاهش یافته است.

کاهش رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در تابستان نسبت به بهار امسال در حالی است که بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در فصل‌های بهار و تابستان امسال نیز نسبت به زمستان سال گذشته (1395) با کاهش همراه بوده است.

میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در زمستان 1395 برابر با 680 از هزار امتیاز بوده است.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *