نوشته های مشابه

‫10 نظرها

  1. چرا اینقدر تفاوت می کنه.تو تصویر اولیه اش قوص قشنگی روی کاپوت همراه با علامت پژو روی کاپوت وجود داشت.ساندروفش هم که برداشتند.بگوئید یکدفعه پژو 2008 همون 206 مانیتور داره دیگه.اینقدر مردم رو مچل خودتون نکنید.این ماشین بیشتر از 50 میلیون نمی ارزه.

    1. اينم مثل كيك و بستني هامونه كه عكس روش به توش خيلي فرق ميكنه

  2. باز هم ميگم حاشا به شرف و غيرتتون،اين بيشترين آپشن و بالاترين حد از آپشن و بروز ترين خودروتون بود؟!!!!
    سانروف حذف
    سنسور جلو حذف
    هد آپ حدف
    گريپ كنترل!!!!حذف!!!
    صندلي چرم حذف!!!
    خدا كنه مردم مطلع بشن
    دوستان هموطنان توي نت سرچ كنيد اين واژه رو
    Peugeot 2008
    وارد سايت پژو بشيد
    ببنسد اونجا چي ب مردمشون ميدن
    چ احترامي براي مصرف كننده قائل هستند و اينجا اين مافياي بي حياي ايران چ ميكنه با كيفيت خودرو ها و با جيب مردم
    باور بفرماييد اين ماشين بيشتر از ٧٠ نمي ارزه!!!!!
    دست مريزاد ايرانخودرو و باعث و باني هاش
    انشالله ك مردم بفهمن و دستتون رو بزارن تو حنا
    حالا ميخوام ببينم براي صادرات چي صادر ميكنيد!!!اون موقه ست ك همه ي امكانات رو ب صورت فول و كامل ميزاريد روي ماشين و با قيمت معقول و درست ميفروشيد ب بقيه ي كشور ها
    بله براي مردم شما كار نكنيد براي بقيه ي كشور ها و بقيه ي مردم توليد با كيفيت عرضه كنيد
    ولله حاشا ب غيرت شما دروغين مردان!!!!

    1. حالا یه سوال فقط از شرکت های ایرانی : چرا جنس هایی که به خارج از کشور صادرات میکنید با جنس هایی که در ایران در اختیار مردم میزارید ، از نظر کیفیت و امکانات فرق دارد!؟!؟

  3. سلام
    میخواستم ثبت نام کنم ولی نمایشگاه تهران دیدم منصرف شدم کیفیت مواد بکار رفته قابل تعریف نبود
    سپاسگزارم

  4. در ماشین موجود در نمایشگاه کیفیت مواد بکار رفته برای رو دری ها و داشبورت مشابه جنس های پلاستیکی بازیافتی و واقعا مزخرف بود و من مشابهش را در بی کیفیت ترین خودروهای چینی هم ندیده ام من فکر کردم حاصل زحمت غیور مردان ایرانخودرو هست که اینجوری شده ولی با این خبر پس ماشین توی نمایشگاه مال فرانسویها بوده پس وقتی می گن خودروسازهای فرانسوی جز آشغال هیچی تولید نمی کنند راست می گن و در و تخته خوب همدیگه رو پیدا کردن(پژو و ایران خودرو) حالا وای به حال مواد بکار رفته حاصل زحمات شبانه روزی قطعه سازان دلسوز جیب مردم ایران

  5. اگر شما به خودرو تولیدی در ایران نگاه کنید هیچ تکنولوژی جدیدی در آن به کار نرفته و اگر بعد از 10 سال 100 درصد هم تولید داخل بشه یک تیکه اهن پاره تولید داخل شده و بازهم فرانسویها هیچ چیزی از تکنولوزیهای جدید در خودرو را شریکان قدیمی و دلسوز و استثمار شدشون ندادن
    نه سقف پانوراما_ نه گریپ کنرل_ نه گرمکن صندلی _ نه هدآپ _ نه ………… فقط یک مشت آهن تازه اون را هم موقعی ایران با بیش از 70 درصد داخلی سازی می تونه تولید کنه که فقط کشورهای جنگ زده ازش می خرن یا کشورهای جهان دهم

  6. ديگه تعريف شاسي بلند و كراس اوور تو ايران عوض شده .
    اين الان يه هاچبكه دقيقا ً
    ولي چون مردم كلمه شاسي بلند و و كراس رو دوس دارن اينا هم از اين نقطه ضعق استفاده ميكنن.
    تازه اين از هاچ بك هم كوچيكتره .
    حتي ارتفاعش به شونه هاي مهندسين هم نميرسه – اي خدا صبر بده به اين ملت نجيب
    تو نمايشگاه ها همش روي سكو بلند ميزارن چون خيلي ضايع كوتاهه

  7. واقعا متاسفم برای ملت و خودم و این کشور…بیشتر از همه خودم
    واقعا نمیتونم انزجار خودمو نشون ندم اخه این چه وضشه بابا نزارین مثل بره باتون رفتار شه اینقد نخرین که یا ورشکست شن گورشونو گم کنن یا شاید تغییر منش بدن
    بخدا خیلی پتانسیل بیشتری هست برای تولید خودرو داخل ایران اما این لابی که دست یه عده خاص هست و سود های خرکی که دارن میکنن نمیزارن ملت هم تقریبا تسلیم شدن…هیچ حرفی ندارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *