آخرین اخبار

نظر یکی از مالکان دانگ فنگ H30 کراس

lifan-x50-vs-reno-sandero-stepway-vs-h30-cross-10

چند روز پیش در گروه H30 کراس سواران که فعالیت چند ماهه ای به عنوان یک گروه تلگرامی دارند، نظر یکی از مالکان دانگ فنگ H30 کراس منتشر شد که گویا چند روزی بود با این خودرو رانندگی می کرد. نظر این فرد در خصوص خودروش بدین گونه اعلام شد:


با سلام؛
تجربه دو روز پشت فرمان H30 CROSS بودن رو خدمت ذوستان عرض میکنم:
۱- هندلینگ بسیار بهتر از لوگان؛
۲- صدای موتورکمتر از ۲۰۶ وارد اتاق می‌شود؛
۳- بدنه محکم که صدای خوبی هم هنگام بستن دربها میدهد و ذربها براحتی بسته می‌شوند.
۴- راید بسیار بهتر از ۲۰۶ و کمی و تنها کمی ضعیفتر از لوگان؛
۵- گیربکس با تعویض دنده نرم و مناسب و بهتر از گیربکس ۲۰۶؛
۶- حیف و صد حیف که تبپ ترونیک نیست تا لذت رانندگی بیشتر شود؛
۷- جاداری بسیار بسیار بهتر از ۲۰۶ و در حد لوگان؛
۸- ترمز ضعیفتر از لوگان، البته اطرافیان یک ۴۰۵ اس ال ایکس دارند که ترمزش بسیار بسیار از H30 CROSS بدتر است؛
۹- امکانات بسیار زیاد برای این قیمت و کلاس که اگر کروز داشت که دیگر رکورد میزد.
۱۰- سپر عفب رو که باز کردم دیدم دیاق ندارد و نه مثل لوگان است که پوسته سپر نزدیک بدنه باشد و بین پوسته سپر و بدنه سه عدد فوم است!!!
۱۱- دکمه‌های شیشه بالابر نور پس زمینه دارند ولی دکمه‌های روی گیربکس ندارند و تنها وقتی فعال هستند نور پس زمینه روشن می‌شود.
۱۲- ناویگیشن خوب تارگت و دیسپلی با سنسور لمسی خوب.
۱۳- دیسپلی جانبی با نور پس زمینه بد مشکی و سفید که در روز دیده نمی‌شود و ایکاش مثل لوگان و ۲۰۶ بود.
۱۴- دیسپلی سیستم تهویه ناخوانا و کوچک در روز و باید ماشین رو زد کنار و دید چی نوشته؟؟؟!!!
۱۵- دسته راهنما نرم است و مثل محصولات فرانسوی است و مثل جک صدای خشک در هنگام جا زدن نمی‌دهد.
۱۶- هنگام عبور از ناهمواریها و دست اندازها، صدای اضافه در اتاق نیست و مثل لوگان حتی صدای سیستم تعلیق هم نمی‌آید، در جک صدای سیستم تعلیق شنیده می‌شود.
۱۷- فرمان نرم بحد لوگان ولی نه به نرمی جک؛
۱۸- مصرف سوخت فعلا که آببندی نشده معقول است و در جاده با ۱۰۰ الی ۱۱۰ و کولر روشن برابر با ۶ الی ۶٫۵ است.
۱۹- کیفیت داشبرد مثل رانا است و به پای ۲۰۶ و لوگان نمی‌رسد در لوگان اگر ناخن را روی پلاستیک داشبرد فشار میدادید، جایش بطور دایمی می ماند و خشک خشک نبود.
۲۰- صندلی‌ها خوب بدن را ذر بر می‌گیرتد و عرق هم نمی‌کنند ولی حیف و صد حیف که تنظیم گودی کمر ندارند.
۲۱- پوشش داخلی سنروف را انگار از یک موکت ساده ساخته‌اند و یک لایه بیشتر نیست بار اول که میخواستم بزنمش کنار خیال کردم مثل جک است و کمی فشار دادم که پرواز کرد و با شدت خورد به انتهایش!!!
۲۲- در کمال تعجب دربها ضامن قفل ندارند و دیکتاتوری است و همه چیز تحت کنترل راننده است. خواست میگذارد پیاده شوید نخواست نمی‌گذارد.
۲۳- هشدار روشن بودن چراغ پس از خاموش کردن موتور دارد.
۲۴- هشدار کمربند و عبور از سرعت ۱۲۰ مثل جک روی اعصاب نیست.
۲۵- صد حیف که از روی دکمه‌های کنترلی روی فرمان نمی‌شود صدا را قطع کرد!!!
۲۶- هم USB میخورد هم DVD و هم مموری استیک و خلاصه به هیچ چیزی نه نمیگوید.
۲۷- با شروع به حرکت تصویر ویدیو سیاه می‌شود و هشدار نمایش داده می‌شود. دستشان درد نکند کار مناسبی است و گرنه در حین حرکت هم باید کارتن میدیدیم!!!
خلاصه که فکر کنم این ماشین هم گل کند و اگر همین قیمت بماند بازار را بگیرد.

انتشار نظر مالک یک خودرو در فضای مجازی به مراتب بهتر از هرگونه تست و بررسی می تواند برای مخاطبان و خریداران جدید خودروها مناسب و کارامد باشد. نظر شما در خصوص دیدگاه مالک دانگ فنگ H30 کراس چیست؟ آیا می تواند برای خریداران ملاک واقع شود؟

برچسب ها

‫25 نظرها

  1. من متوجه نشدم ماشینی رو که دوروز سوارشدی سپر عقب رو واسه چی باز کردی…

    1. تو هیچ وقت متوجه نخواهی شد…!!

      وقتی کسی خودروی جدیدی را میخره که تازه اومده بازار همه جای اون رو بررسی میکنه…

  2. موندم تو اين هواي سرد چطوري كولرو تست كردي و همه اين ماشينا رو داشتي و رفتي اينو خريدي مگه چند سالته

    1. با سلام
      بنده هم در اين گروه عضو هستم
      ويكي از ادمين هاي گروهم
      لازم به ذكره ايشون سنشون از شما بيشتره
      و براي تست ماشين فصل گرم و سرد معيار نيس معيار عملكرده سيستم تهويه ماشينه
      و در جواب دوستي كه گفتن چرا سپرا باز كردي اين دوستمون چراغ زنون ميخواست نصب كنه مجبور به باز كردن سپر شد
      ودر جواب دوستي كه ميگن اين ماشين پايين تر از حد استاندارده بايد بگم شما يا حواله گيرت نيومده يا ابدا ماشينا نديدي:)))
      براي جواب شما همين بس كه كليپي توسط اسب بخار تهيه شده و در اپارات هست كليه هرف هاي شما را تكذيب ميكنه
      باشد كه رستگار شويم
      انسانم ارزوست ….
      م

      1. چطورمیشه عضو این گروه شد؟ خودمم این ماشینوثبت نام کردم میخوام بدونم نظر کسایی که اینو خریدن چیه؟

  3. متاسفانه کلیه سیستم ناوبری این ماشین ،پایین تر از حد استاندارد هست.بطوری که نمیتوان وارد ماشین شد و فرمان به پا گیر میکند.قد خودم ۱۸۰ هست که اصلا نتونستم بشینم پشت ماشین.شخص دیگری هم با قد ۱۶۰ امتحان کردیم که در بدو ورود فرمان به پای ایشان هم گیر کرده ولی سوار شد ولی اصلا قدرت مانور نداشت و فرمان به پاها چسبیده بود.نمیدونم چرا این ماشین که ایراد طراحی داره و برای کوتوله ها با قد ۱۳۰ در چین ساخته شده رو وارد ایران کردن.طراحی داخلی عالی هست و به نسبت قیمت خوب کار شده ولی همان ایراد اساسی که گفتم.وجود دارد وباید باز طراحی شود.

    1. داداچ فرمون قابلیت تنظیم داره.میتونی طوری تنظیم کنی به پات گیر نکنه.

      1. كاملا درسته حتي در چار جهت
        در مستند اسب بخار فردي با قد ١٨٥ راحت عقب مينشست

    2. خدا را شكر كه يك ايراد كاملاً خنده دار فقط از اين ماشين پيدا كرديد.
      فرمان بالا و پايين و چپ و راست تنظيم مي شود و تا قد 190 هيچ سختي ندارد.
      احتمالاً ماشيني كه شما نشستيد فرمان تا آخر پايين بوده

  4. این بابا یه دلال ایران خودروئی است و گر نه تو دو روز خود شرکت هم نمیتونست اینهمه تست از خودرو بگیرد .
    لامصب به تمام خودروها هم ایراد داشت این اشغال رو با جک جی5 مقایسه میکرد .
    چهار صباحی که گذشت تق این اشغال چینی هم در میاد .

  5. ههههههه
    دلال های ایران خودروئی با این کارا نمیتونن ماشینهای جدید رو دستشون رو با این مقاله ها آب کنن….
    به نظرم تو این رنج قیمت فقط x50
    درسته چینیه لااقل یه قیافه داره نه مثل h30 عقب و جلوش از لحاظ طراحی همخونی نداشته باشه…عقب زیبا جلو حال بهم زن…تازه اسمشم میزارن کلاس اور
    قبول امکانات داخلیش تو این رنج قیمت قابل قبول اما طراحی افتضاح…
    به امید ورشکستگی ایران خودرو و سایپا

    1. خدمات پس از فروش ايران خودرو، گيربكس ژاپني و جاداري اتاق و آشنايي عموم مكانيك و تعميركاران به موتور تي يو 5 از مزيت هاي اين ماشين نسبت به ليفان است كه حداكثر هر مدل آن 2سال توليد مي شود..

      1. دوست عزیز این مزیت نییت وظیفه هر شرکت سازنده ای هست…کرمان موتور هم این کارها رو میکنه…شرکت کم سابقه ای نیست
        لطفا یه ذره توقعاتتون رو ببرید بالا وگرنه تا 10سال دیگه هم 405 و پراید رو به ملت مینداختن…

  6. مبارکتون باشه …هر باشه چینی اصلییه …نه خودرو ایرانی که تمام قظعاتش تقلبی…..ولی قیمتش ………….بازار تایین میکنه…چون رقیب زیاد داره…البته کیفیت خودرو بعد از 5هزار کیلومتر مشخص میشه

  7. ایشون هم 206 داشتن، هم رانا،هم لوگان.تو این سرما هم کولر روشن بوده، سپر رو هم در آوردن،که دوسمون ازشون طرفداری کردن گفتن میخاسته زنون بزنه. به نظرم ایشون یا ماشین باز تشریف دارن، یا چنتا حواله خریدن حالا هم میخام به عنوان دلال ماشینارو بفروشن. البته الله اعلم.

  8. چینی سوار شدن اینهمه افاده نداره.
    برید در کشورهای حاشیه خلیج فارس ببیند که اونا چه سوار میشن! ما چه؟

  9. دوستان من این خودرو را در نمایشگاه تبریز دیدم و میخواستم ثبت نام کنم ولی بزرگترین ایرادش پایین بودن فرمانه که در آخرین رنج تنظیم هم به پای قدهای بالاتر از 175 گیر خواهد کردو باید طراحی مجدد برای ایرانیها بشه ولی از نظر ارتفاع حتی برای قد190سانتی هم مشکلی نداره.

  10. برخی دوستان یه جور نظر در مورد طراحی خودرو میدن انگار پول پورشه دارن میدن ماشین با طراحی ۴۰۵ میگیرن .آخه برادر پول پژو پارس داری میدی با امکانات خیلی بیشتر و طراحی به روزتر.البته اینکه برای این ماشین با این قیمت مقایسه با خودروهای بالای ۶۰ ۷۰ میلیونی میشه از دیدگاه مخاطبان نشان از موفقیت بالای این خودرو هست وگرنه قائدتا این خودرو باید با خودرو هایی ۴۰ تا ۴۵ میلیون مقایسه بشه که البته رقیبی فعلا نداره نزدیکترین رقیبش ساندرو هست که باز از نظر قیمت بالاتر و از نظر ظاهر و امکانات خیلی ضعیفتر هست.

    1. ساندرو:-(
      ههههههه خنده داره….ساندرووووو
      داداچ یا ماشین نمیشناسی یا از بروبچ نمایندگی هستی
      جفتش آشغاله…حیف پول بدی واسه ساندرو و h30

  11. به نظر من ماشین خوبی نیستش.چون اینها واقعا اونی که تو نمایشگاه ماشین پارسال تهران نشون مردم دادند رو تولید نکردند.زیبا نیستش.به نظر من 206 خیلی قشنگتره.ساندرو هم بهتره.

  12. سلام دوستان چطور میشه عضو گروه H30 شد؟
    لطفا راهنمایی کنید
    09122129276

  13. درود بر دوستان
    یازده روز است از این خودرو استفاده می کنم و از خریدم هم پشیمونم
    گیربکس به ویژه ابتدای حرکت و زمانی که دور موتور بالای ٢۵۰۰ صدای عجیبی داره (هور هور) و روی اعصاب آدمه
    ضمنا نمایندگی هم بردم که اعلام کردند عادی هستش و اگر می خواهی صدا کمتر بشه کمتر گاز بده ( توضیح این که من به مقداری گاز می دادم که خودرو حداکثر پس از طی مسافت صد متر به دنده دو می رفت)
    به هر حال تو ذوق ام زده

  14. اچ سی تحویل گرفتم و بعد از ده روز اینجا کامنت گذاشتم و حالا بعد از حدود یک ماه وضعیت اینه
    کارکرد تا امروز ٢۶۵۰
    ١ صدای قرقر (هور هور) زمانی که گیربکس درگیر هست
    ٢ تو نمایندگی قطعه عوض کردند که اون صدا درست بشه – صدا که رفع نشد هیچ تازه بعد از اون موتور و فرمان و زیر پای راننده لرزش داره
    ٣ صدای زوزه ی پمپ هیدرولیک به صورت دائم
    ۴ صدای تیک تیک مانند صدای سوپاپ از دریچه ی برقی گاز
    ۵ ورود باد زیر پای راننده از بیرون حتی زمانی که دریچه بسته است
    ۶ صدای باد داخل اتاق که با بالا رفتن سرعت بیشتر میشه
    ٧ نداشتن بست های مرکزی نمد داخل درب موتور که هر روز صبح قبل از حرکت باید بست های اطرافش که بر اثر نبود بست های مرکزی شل میشن را فشار بدم تا جا بخورن که مبادا نمد روی موتور بیافته
    ٨ لرزش پدال گاز به صورت دائم نه در زمان ترمز گیری
    ٩ صندلی های جلو هنگام کم کردن سرعت و یا ترمز گرفتن تق تق می کنه
    فکر کنم اگر ٢۶۰۰ کیلومتر دیگه کار کنه این لیست به ٢۰ مورد هم برسه ضمنا نمایندگی هم هیچ کاری براتون نمی کنه
    گارانتی و ثبت شکایت و … هم فقط برای فریب مصرف کننده هستش
    حالا شما اگر خودرو صفر خریدی و این مشکلات را داشت چکار می کنی؟؟
    واقعیت تلخی هستش مخصوصا این که دستت هم به هیچ جا بند نیست و مثل اینه که پولت را ریختی تو جوی آب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *