آخرین اخبار

راه اندازی خط تولید خودرو سواری ام جی ۳۶۰ در تبریز

مدیرعامل گروه صنعت خودرو آذربایجان اعلام کرد: خط تولید خودروی سواری ام جی ۳۶۰ با سرمایه گذاری مشترک این شرکت و شرکت خودروسازی سایک چین در تبریز به زودی راه اندازی می شود.

siac-roewe-in-iran-8

به گزارش کارنت به نقل از ایرنا، ناصر نقدی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از خط تولید این خودرو در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برای تولید این خودرو با شرکت خودروسازی سایک چین قرارداد سرمایه گذاری مشترک امضا کرده ایم.
وی با بیان اینکه خودروهای تولیدی در قالب شرکت ام جی پارس به بازار عرضه خواهد شد، افزود: این شرکت در اوایل سال 2017 به تولید انبوه خواهد رسید و محصولات آن به بازار عرضه خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه طی 4 روز آینده مراحل تولید این شرکت شروع می شود، یادآور شد: این شرکت تولید 10 هزار دستگاه خودرو در سال را برای سال 2017 برنامه ریزی کرده و ظرفیت تولید نهائی آن تولید 200 هزار دستگاه خودرو در سال است.
مدیرعامل گروه صنعت خودرو آذربایجان با بیان اینکه از ابتدای سال 2017 خودروهای تولیدی به صورت انبوه وارد بازار خواهد شد، اظهار کرد: از اواسط 2017 و اوایل سال 2018 دو مدل خودروی شاسی بلند کوچک و بزرگ از سوی این شرکت تولید و وارد بازار می شود.
نقدی، ادامه داد: این شرکت هر سال حداقل یک مدل و محصول جدید به بازار عرضه خواهد کرد و عمده قطعات این خودروها در آذربایجان شرقی و تبریز تولید خواهد شد.
به گزارش ایرنا، وی گفت: هم اکنون 200 نفر به صورت مستقیم در این شرکت مشغول کار هستند و در مرحله اول این تعداد به 900 نفر خواهد رسید و در مرحله دوم با راه اندازی قسمت های رنگ، بدنه و پرس 2 هزار و 500 نفر نیروی انسانی ماهر جذب این شرکت خواهند شد.
نقدی با بیان اینکه خودروی ام جی 360 دارای تجهیزات مدرن و با کیفیت بالا است، افزود: کیفیت بالا، قیمت پائین، مشتری مداری و حمایت از مصرف کننده از برنامه ها و اهداف این شرکت برای تولید خودرو است.

مدیر عامل شرکت ام جی پارس موتور نیز در این جلسه گفت: شرکت تولید خودروی سایک موتور، بزرگ ترین شرکت تولید خودرو در چین و هفتمین شرکت خودروساز دنیاست.
لین یانگ، افزود: این شرکت با همکاری گروه صنعت خودرو آذربایجان با سرمایه گذاری 50 – 50، شرکت ام جی پارس موتور را راه اندازی کرده و در 5 سال آینده میزان سرمایه گذاری خود را به 400 میلیون دلار افزایش خواهد داد.
به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه ایران از نقاط کلیدی و راهبردی برای سرمایه گذاری در صنعت خودرو است، یادآور شد: این شرکت تلاش می کند در کنار سرمایه گذاری در ایران برای تولید خودرو، تولیدات خود را در سطح دنیا معرفی کند.
مدیرعامل شرکت مشترک ایرانی و چینی( ام جی پارس موتور) اظهار داشت: تلاش می شود تولیدات این شرکت به کشورهای همسایه و خاورمیانه از جمله جمهوری آذربایجان، اکراین، سوریه، لبنان، عراق و اردن صادر شود.
یانگ، ادامه داد: اولین محصول تولیدی این شرکت با عنوان ام جی 360 در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی ایران در تبریز به نمایش گذاشته می شود.
وی گفت: استراتژی این شرکت، کیفیت بالای محصولات تولیدی، قیمت پائین، عمر بالا و نظارت بیشتر و انتقال تکنولوژی بالا به ایران است.
یانگ، افزود: برای تولید قطعات یدکی محصولات تولیدی این شرکت یک سوله بزرگ در تهران اجاره شده و با سازندگان قطعات یدکی قرارداد امضا می شود.
رئیس هیات مدیره گروه صنعت خودرو آذربایجان نیز در این جلسه گفت: این گروه با هدف تولید خودرو با کیفیت در مرحله اول و حمایت از حقوق مصرف کننده در مرحله دوم اقدام به عقد قرارداد سرمایه گذاری مشترک با شرکت خودرو سازی سایک کرده است.

به گزارش ایرنا حسین باهوش افزود: انتقال فناوری و دانش جدید تولید خودرو به ایران و بومی سازی این دانش از اهداف این شرکت برای عقد قرارداد با شرکت خودروسازی چینی است.
در این آئین اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریز از قسمت های مختلف خط تولید خودرو ام جی 360 دیدن کردند.

 

 

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی سایت کارنت (https://telegram.me/carnet_ir ) بپیوندید. کافیست عبارت “carnet_ir” را در نرم افزار تلگرام جست وجو و “join” را لمس نمایید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. ا سلام . با توجه به اینکه بنده الان یک سال و نیم جی اس داشتم و 60000 کیلومتر با اون رانندگی کردم . و در کل فقط یک اشکال اساسی در اون پیدا کردم .از هر نظر فنی عالی و رانندگی لذت بخش ی داره و از لحاظ افرود کارایی یک ماشین آفرود کامل رو داره و تو جاده جالبش اینه که می تو نی سرپیچ از ماشینهای سدان جلو بزنی و اما اشکالش داشتن گارانتیه که من تو این یک سال و نیمی که داشتم نزدیک سی میلیون خرجش کردم فقط هم بخاطر اینکه گارانتی داشته باشم و ماشینم رو هنگام فروش بتونم با گارانتی بفروشم که خارج از مدیا این 30 میلیون میشد پنج میلیون . هزینه خدمات اضافه رو چند برابر خارج از گارانتی می گرفتند . آخر سر هم به مشکل اساسی می خوردم می گفتند شامل گارانتی نمیشه .آخر سر هم که خواستم بفروشم میگفتم گارانتی داره انگار همه می دونستند که گارانتی مدیا ضرره و فقط سی میلیونی که مدیا ازم گرفت پول زور بود.اگه این ماشینو انتخاب کردید سعی کنید گارانتی رو اصلا نخواید چون هیچ مزیتی از اول تا آخر جز هزینه اضافه نداره .

  2. با سلام .گارانتی مدیا سر تا ‍پا ضرره اصلا بگیر گارانتی نمی خوام . خارج از گارانتی خودم هر کاری خواستم انجام می دم. من ام جی ۶ ام دچار مشکلی شد که همه چراغای خطا یه دفه با هم روشن می شد و گیربکس در حالت دنده ۴ می رفت . یه ماه گارانتی داشتم مراجعه می کردم ارورارو پاک می کردن و می گفتن برو که خوب شد خلاصه تکرار همین قضیه تا گارانتیم تموم شد به محض اینکه رفتم گفتن بیا که ای سی یوت خرابه با تعویض سه و نیم باز درست نشد . گفتن که از بس گیربکس تو حالت اضطراری رانندگی کردی گیربکس باید تعویض شه ۱۶ میلیون . بازم درست نشد . گفتند بیا بلبرینگ چرخا مشکا داره با اون حل میشه که دیگه عصبی شدم و دادم بیرون که برام بلبرینگارو عوض کنن بعد درست شد مکانیک گفتش مشکل از اول این بوده رفتم که گیربکس و ای سی یو ی خودمو پس بگیرم که گفتند طبق دستور سایک موتور نمی شه . نمی گم مدیا دزده اما حداقلش چرا بلافاصله بعد از تمام شدن گارانتی شروع به تعویض اینا کردند در ثانی .مشکلم که طبق منطق همون بلبرینگ چرخ بوده چرا ازم این همه هزینه گرفتند . ‍پس داشتن گارانتی و اون همه خرج کردن که فقط گارانتی داشته باشم چه مزیتی داشت . با تو جه به اعلام همکاری مدیا موتورز با ام جی ‍پارس تکرار این روند دور از انتظار نیست

  3. سلام دوستان .من ام جی ۳ ام بلندگوش خش خش می کرد بردم به نمایندگی کرمان که از بندرعباس ۵۰۰ کیلومتر فاصله داره وونزدیکترین نمایندگیه که گفتن سر در نمی آرن و باید ببرم تهران که عجیب بود برام اینا که زمان بردن سرویس تو کرمان دو برابر و سه برابر هزینه سرویس دوره ای ازم می گرفتن حالا بازم باید کلی از کرمان بکوبم برم تهران . من تا حالا بندرعباس تا تهران رو تو عمرم پنج بارم با ماشین رفت و آمد نکردم . دیگه عهد کردم نمایندگی برا هیچ کاری نبرم خش خششم دادم یه صوتی کار برام درست کرد .

  4. دوستان لطفا مجددا گول ام جی رو نخورید بنده ام جی داشتم و خدمات ‍‍پس از فروشش پوستمو کند و با کلی ضرر که فروختم خدارم شکر کردم اینکه ام جی ماشین خوبیه شکی نیست اما مطمنا خدمات پس از فروشش که همون وابسته به مدیاس بازم افتضاح و صاحبانش آرزوی نجات از دست اونو خواهند داشت با قیمت بسیار پایین. پس خواهشا مواظب پولتون باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *