آخرین اخبار

تویوتا اول شد؛ کیا و ب.ام.و در رده‌های بعد رضایت مشتریان از ارائه خدمات پس از فروش در ایران

بر اساس تازه‌ترین گزارش بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در ارتباط با سنجش رضایت مشتریان از ارائه خدمات پس از فروش، شرکت ایرتویا توانست بالاتر از شرکت‌هایی همچون اطلس‌خودرو، نماینده رسمی کیاموتورز کره در ایران و پرشیا‌خودرو، نمایندگی رسمی ب.ام.و، مقام نخست را به دست آورد.

با تحقیقات و بررسی‌هایی که این شرکت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه کننده خودروهای سواری در سه ماهه چهارم سال 1394 صورت گرفته است، شرکت ایرتویا به عنوان نماینده انحصاری تویوتا در ایران با کسب بالاترین امتیاز در میان سایر شرکت‌های عرضه کننده خودرو شامل واردکنندگان و تولیدکنندگان خودرو، عنوان برترین شرکت در رضایت‌مندی مشتریان از خدمات پس از فروش را به خود اختصاص داد.

پیش از این ایرتویا در دوره‌های متعددی موفق به کسب چندین عنوان برتری شده است و این شرکت در نظر دارد با پیگیری‌های مستمر و ارتقای مستمر سطح کیفی خدمات رسانی به مشتریان، همواره جایگاه نخست خود را در بین تمامی عرضه‌کنندگان حفظ کند.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سال 1368 با هدف ارائه خدمات فنی، مهندسی، مشاوره‌ای و تحقیقاتی جهت ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، تدوین استانداردهای مورد نیاز صنایع و نظارت بر حسن اجرای پروژه‌ها و حسن ارائه خدمات تاسیس شد و این شرکت تحقیقات خود را از جهت بازرسی و نظارت بر اجرای استانداردها به منظور ارتقاء کیفیت در دوره های مشخصی انجام می‌دهد.

 

 

 

 

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی سایت کارنت (https://telegram.me/carnet_ir ) بپیوندید. کافیست عبارت “carnet_ir” را در نرم افزار تلگرام جست وجو و “join” را لمس نمایید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

یک نظر

  1. بنده ماشین خریدم از ایران خودرو، هر وقت بردم ماشینو برا سرویس یا گارانتی با کلی معطلی و بهونه روبه رو شدم، تنها فقط یه تماس گرفتن که آقای فلان، از ماشینتون و خدمات پس از فروش راضی هستین یا نه؟ که اونم فقط برا ظاهرسازی بود و بس. فک نکنم وضعیت سایپا از این بهتر باشه، متاسفانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *