آخرین اخبار

رسیدگی به 19 پرونده شکایت از خودروسازان داخلی

دبیر پیشین هیات حل اختلاف خودرویی از رسیدگی به 19 پرونده شکایت از خودروسازان در این هیات خبر داد.

به گزارش کارنت، عباسعلی غیاثی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مدت زمانی که جلسات هیات حل اختلاف خودرویی به دبیری انجمن خدمات پس از فروش خودرو برگزار می‌شد، 19 پرونده شکایت مشتریان در این هیات مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از این 19 پرونده در سه پرونده رای به نفع شاکیان و در سه پرونده به نفع خودروسازان صادر شد، خاطرنشان کرد: در شش پرونده نیز شاکیان از ادامه شکایت خود انصراف داده و پرونده‌ها مختومه شد.

دبیر انجمن خدمات پس از فروش خودرو ادامه داد: در چهار پرونده نیز شاکیان و خودروسازان با یکدیگر سازش کرده و سه پرونده نیز در مراحل نهایی رسیدگی و پیگیری قرار دارد.

وی افزود: اخیرا با ابلاغ اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو، دبیرخانه هیات حل اختلاف خودرویی از انجمن خدمات پس از فروش خودرو به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها منتقل شده است.

غیاثی تصریح کرد: شهروندان در صورت هرگونه شکایت از خودروسازان به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استانها مراجعه کنند تا شکایت آنها در هیات حل اختلاف خودرویی مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

 

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی سایت کارنت (https://telegram.me/carnet_ir ) بپیوندید. کافیست عبارت “carnet_ir” را در نرم افزار تلگرام جست وجو و “join” را لمس نمایید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *