آخرین اخبارمشخصات فنی

مشخصات فنی DS6 (دی اس6) + تصاویر

مشخصات فنی DS6 (دی اس6) و تصاویر آن در ادامه آورده شده است:

شرایط فروش نقدی و اعتباری DS5 و DS6 با تحویل فوری اعلام شد- اسفند94

۲ محصول جدید DS در خانه DS تهران رونمایی شد

جدول-مشخصات-فنی-DS6

DS6-3 DS6-2 DS6-4 DS6-1 DS6-5 DS6-6 DS6-7

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫15 نظرها

  1. شما کافیه یک نگاهی به داخل خودرو بکنید کجای این خودرو لوکس است؟ میگن دی اس برند لوکس پژو سیتروءن است این لوکس بودن نه در طراحی بدنه و نه در دیزاین داخلی دیده نمیشود. دریچه های تهویه هوا و ال سی دی آن را ببینید. دیزاین بدنه هم چشمگیر نیست. به نظر من آی ایکس 35 با 80 میلیون تومن اختلاف قیمت لوکستر از این خودرو است

    1. من امروز اندرزگو بودم این ماشین عالی هست وفقط موتورش 1600 ولی هر امکانتی بگی داره

    2. با سلام محصولات سیتروئن فوق العاده است کافی است امتحانی با نیو سی5 داشته باشید نرمی این اتوموبیل عالی است سیستم هندلینگ ، ترمزها پایداری بی نظیر و طراحی داخلی و خارجی آن حرف ندارد .موفق باشید

      1. c5 يه چيز ديگست.واقعا خيلي خاص هست حتي هنوز بعد گذشت چند سال. تازه وقتي بشيني پشتش مي فهمي چيه.با اون فرمون باحالش.

    3. لوکس بودن فقط در دیزاین نیست ، که اگر اینطور باشه هر ماشین بزک کرده بی کیفیتی رو میشه لوکس تصور کرد. لوکس بودن به کیفیت ممتاز مواد و ساخت ، تجهیزات بکار رفته ، رفاه و ایمنی سطح بالا ، ….. بستگی داره.
      من این ماشین رو از نزدیک نه دیدم و نه بررسی کردم بنابراین از روی چند تا عکس اظهارنظر نمی کنم.

    4. در ایران اکثریت خریداران خودرو به فروش دست دوم آن و سهولت دسترسی به تعمیر و قطعات یدکی اهمیت میدهند پس این خودرو و خودرو های مشابه که از نمایندگی های گسترده برخوردار نبوده و قیمت دست دومش بسیار پایین است و فروشش سخت است نمی تواند گزینه ای برای خرید اکثریت باشد و افراد خاص که عقده متفاوت بودن خرید دارند طرف این خودرو و مشابه ها می روند .در مقابل خودروهای هیوندای و کیا و تویوتا که از قیمت دست دوم بالا و آسانی در فروش دست دوم برخوردارند بی شک گزینه اکثریت هستند .با این قیمت که دی اس6 دارد راو 4 و توسن و اسپورتیج و حتی سانتافه و سورنتو ارجحیت دارند .

  2. سلام
    بنظر من تا زمانی که دزدی تو کاره چیزی عوض نمیشه
    باید صداقت را به کار گیرند تا مشتری راضی باشه آخه چقدر میخواین رو خودرو بخورین یکم از امکانتشون را بر ندارین بزارین ما هم از رانندگی لذت ببریم مگه فرق ما با اروپایی ها چیه خدا خیر نبینید .

  3. رنو ،پژو و فيات فرانسه برعكس خودروهاي كره اي اصلا براي طراحي هزينه نميكنند و طراحيشون در حد ماشينهاي چيني است .
    قيمت قطعات و تعمير نگهداري اين خودروها هم بالاست
    قيمت خودروهاشون هم در مقايسه با همكلاس هاي خودشون بسيار بالاست
    اين خودرو همكلاس توسان و اسپورتيج هست اما با قيمت بالاتر و طراحي ضعيف تر
    پس حرفي براي گفتن نداره يعني هيچ نكته مثبتي نداره

    1. دوستان عزيز همينكه پژو و سيتروئن رو با توسان و غيره مقايسه ميكنيد نشان از اطلاعات بى نظير شما داره بماند كه فيات .به فرانسه بيشتر مياد !!!

  4. حرف حرف حرف اونم مفتش راس میگین ته یه سوزن رو سوراخ کنین که نخ از ش رد شه

  5. سلام میخواستم بگم وقتی شرکت های خودروساز مبخوان مصرف سوخت مدل های خودرو هاشون رو بیارن پایین معمولا حجم سی سی رو میارن پایین و با توربو شارژ کردن موتور قدرت اسب بخار خودرو میر بالا به نوعی تیونیگ میکنن پس بنابراین میشه گفت این خودرو نه تنها کم مصرفه بلکه از نظر مشخصات فنی ایرادی نداره اما آفرودی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *