آخرین اخبار

رامک خودرو از 9 محصول آئودی در ایران رونمایی کرد / تصاویر

گروه صنعتی رامک روز دوشنبه هفته جاری در برج میلاد رسما از ورود آئودی به ایران خبر داد و در تکمیل خبر جذاب برای مردم ایران از 9 مدل آئودی به عنوان محصولات آینده این برند در کشورمان رونمایی کرد.

به گزارش عصر خودرو، این مراسم با شکوه در حضور جمعی از هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد و طی آن هر 9 محصول در آستانه ورود از نظر مشخصات فنی و امکانات رفاهی به عموم معرفی شدند. مجموعه مدل‌های آئودی که برای عرضه در ایران از سوی گروه صنعتی رامک برنامه‌ریزی شده شامل سدان A4 ، A5کبریولت،A5کوپه،A5اسپرت‌بک ،A6 ،A7، شاسی‌بلند کوچک Q3 ، شاسی بلند متوسط Q5 و خودرو اسپرت TTR می شود.ارزان‌ترین ائودی در این سبد محصولات مدل A4 است که پیش‌بینی می‌شود قیمتی حدود 300 میلیون‌تومان داشته باشد و مدل‌های A6 ، A7 و Q5 نیز گران‌ترین محصولات آئودی در ایران خواهند بود.با این حال هنوز مشخص نیست که آغاز کار برند آئودی در ایران با کدام مدل باشد.

گروه صنعتی رامک در راستای معرفی محصولات آئودی به مشتریان ، شوروم رسمی این برند را از ابتدای هفته جاری در خیابان شریعتی تهران ، بالاتر از پل‌رومی افتتاح کرده است تا علاقمندان بتوانند از نزدیک برای اولین بار با مدل‌های جدید آئودی در آستانه عرضه به بازار کشور آشنا شوند.

داستان آئودی برای ورود به ایران :

آئودی با سابقه 83 ساله در تولید انواع خودرو‌سواری از سال 1966 و با خرید 99.55 درصد از سهامش توسط فولکس‌واگن به زیرمجموعه لوکس‌ساز این برند معتبر آلمانی تبدیل شد.مدتی بعد از تغییر مالکیت این خودروساز که پیشینه درخشانی دارد ، مدل های 80 و 100 آن در دهه 50 شمسی به بازار ایران نیز وارد شد اما به دلیل ناشناخته بودن این برند در آن سال‌ها چندان مورد استقبال عموم مشتریان قرار نگرفت.4دهه بعد از آن روز ها و زمانی که هنوز هم شاهد تردد کم و بیش مدل‌های 80 و 100 آئودی در کنار پاسات‌های همدوره‌شان هستیم ، حواشی کسب نمایندگی آئودی در ایران بالا گرفت.تقریبا از اوایل سال 93 ، وزارت صنعت با تایید نمایندگی آئودی 4 شرکت ، سردرگمی مشتریان در بازار را کلید زد اما در نهایت این گروه صنعتی رامک بود که از طریق شرکت “فن آوری پاسارگاد” موفق به اخذ تنها نمایندگی فروش و خدمات‌پس‌از‌فروش ائودی در ایران شد تا به معمای 4 شرکت برای کسب نمایندگی ارباب 4 حلقه آلمانی پایان دهد.

آئودی سرانجام با دست پر واردبازار ایران شد اما پیش از رود با برخی حواشی پیرامون زیرسوال بردن نمایندگی مواجه شد.این در حالی است که اگر این شرکت مستقیما با آئودی در ارتباط نباشد امکان ارائه اسناد به وزارت صنعت برای کسب استاندارد‌های لازم را نخواهد داشت و ارائه اسناد با سربرگ و تایید شرکت مادر از اولویت‌های ارائه نمایندگی و ارائه استاندارد‌های فنی در ایران است اما شرایط تحریم که هنوز برطرف نشده این اجازه را به خودروسازان خارجی نمی‌دهد که مستقیما امکان حضور در این ارتباطات را داشته باشند.با ورود آئودی به ایران حلقه سه خودروساز برتر آلمان یعنی مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و با ورود آئودی کامل می‌شود تا شاهد پوشش گسترده این سه برند از بازار Premiumها تا لوکس‌ها در کشورمان باشیم.مهم‌ترین تفاوت آئودی با دو برند دیگر تمرکز این لوکس‌ساز آلمانی رو موتور‌هایی با بهترین بازده و کمترین میزان مصرف و الایندگی است.ضمن اینکه در محصولات آئودی شاهد تکنولوژی های مدرنی هستیم که تا مرز ایمنی این خودرو ها نیز پیش رفته و به نوعی به امضای آئودی در سراسر جهان بدل شده به گونه‌ای که سال‌هاست شعار های آئودی بر مبنای ارتقاء از طریق تکنولوژی پیش می‌رود.

ramak khodro-audi1 ramak khodro-audi2 ramak khodro-audi3 ramak khodro-audi4 ramak khodro-audi5 ramak khodro-audi6 ramak khodro-audi7 ramak khodro-audi8 ramak khodro-audi9 ramak khodro-audi10 ramak khodro-audi11 ramak khodro-audi12 ramak khodro-audi13 ramak khodro-audi14 ramak khodro-audi15 ramak khodro-audi16 ramak khodro-audi17 ramak khodro-audi18 ramak khodro-audi19 ramak khodro-audi20

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *