آخرین اخبار

تحول در بازار خودروهای سنگین و سواری با ورود FAW به ایران

بعد از توافقات هسته ای ایران و ایجاد تغییرات جدید در اقتصاد کشور در سال 2015 ،  برندهای  مهم وارداتی اتومبیل در سراسر جهان برای تصاحب سهم بازار خودرو در ایران به رقابت پرداختند. برند FAW نیز با شروع  تغییرات اقتصادی ایران از همان ابتدا روند رو به جلو خود را برای تصاحب فرصت¬های جدید و پیشی گرفتن از رقبا در پیش گرفت.

به گزارش پایگاه خبری «مجله ماشین»، FAW به عنوان اولین شرکت تحت نظر جمهوری چین با  60 سال سابقه، با  بینشی مبتنی بر ارائه¬ی کیفیت برتر و خدمات مفید، همواره در پی تسخیر بازارهای جهانی بوده و اکنون  ایران را به عنوان یک انتخاب استراتژیک مناسب برای حضور خود برگزیده است. به طوری که ورود دو  برندB50  وJ6  توسط شرکت اف ای دبلیو در بازار ایران برای اولین بار در میان برندهای اتومبیل منجر به  ایجاد یک رقابت هوشمندانه در خاورمیانه شده است.

 

برند J6 از سری خودروهای سنگین (تراکتور) FAW با پایبندی به محیط زیست، استفاده از فناوری های پیشرو و پاسخگویی کامل به نیازهای بازار توانست در سال گذشته جایگاه اول را به خود اختصاص دهد و  در تیرماه گذشته به بالاترین میزان فروش دست یابد. از جمله مزیت¬های رقابتی که باعث شهرت J6 در بازار گردیده است، می¬توان به مصرف سوخت فوق¬العاده پایین، کیفیت کاملا متفاوت در مقایسه با سایر محصولات چینی و بهره¬مندی از محور انتقال بی¬نقص ( ZF ، تکنولوژی آلمانی) اشاره کرد.

موضوع دیگری که موجب استقبال از اف ای دبلیو و J6 شده است،  ارائه ی خدمات  ویژه پس از فروش و ارتباط نزدیک با مشتری است که در قالب برگزاری ایونت های (رویداد یا مراسم) خاص انجام می شود و طی آن مشکلات، نیازها و بازخوردهای تعداد زیادی از مشتریان تعیین می¬گردد.

 

با در پیش گرفتن این روند و همکاری به عنوان اسپانسر تیم فوتبال تراکتورسازی، FAW توانسته است جایگاه خود را به عنوان تولیدکننده محصولات باکیفیت در ایران تثبیت کند. به طوری که با تولید سواری B50 موجب تغییر و تحول در بازار اتومبیل¬های اندازه متوسط در ایران شده و به گفته¬ی کارشناسان داخلی، هم¬اکنون B50 به عنوان یک محرک در  بازار اتومبیل اندازه متوسط در ایران شناخته می¬شود.

علاوه بر سازماندهی در بازار اتومبیل چین و حضور در بازار جهانی، اف ای دبلیو  می کوشد با تکیه بر سه اصل کیفیت محصول، بازاریابی دقیق و تعهد به مشتری، خود را به عنوان یک برند تخصصی  خلاق و پیشگام در صنعت تکنولوژی در بازار ایران مطرح کند.

این در حالی است که با برآورده شدن نیاز مشتریان از طریق تولیدات مختلف همچنان جنگ بر ای تصاحب سهم بازار در ایران به شکل متحد شدن شرکت¬های مختلف با یکدیگر شدت پیدا کرده است.

منبع:مجله ماشين

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *