آخرین اخبار

رضايت مشتريان از فروش خودروهای سواری افزايش يافت

ميزان رضايت مشتريان از فرآيند فروش خودروهای سواری در نيمه دوم سال ۱۳۹۳ نسبت به نيمه اول اين سال، ۶.۳ درصد افزايش داشته است.

چهاردهين دوره متوالي اندازه‌گيري رضايت مشتريان از فرآيند فروش خودر‌وهاي سواري مربوط به نيمه دوم سال ۱۳۹۳ انجام شد و در آن با ۱۲۱ هزار و ۹۲۳ نفر از خريداران خودرو ۲۱۳۴ نمايندگي ۱۴ شركت عرضه كننده خودروي سواري كه بيش از ۸۲ مدل خودرو را در ۳۶۹ شهر كشور عرضه نموده بودند، مصاحبه و ميانگين رضايت مشتريان از خودروهاي سواري ۶۳۸ از ۱۰۰۰ امتياز محاسبه شد.

براساس اين نظرسنجي عمده انتقاد مطرح شده مشتريان در فرآيند فروش خودروهاي سواري مربوط به بالا بودن قيمت خودرو است كه بيش از ۱۷ درصد مشتريان به صورت مستقيم به آن اشاره كرده اند.

همچنين با بررسي خصوصيات مورد نظرسنجي مشخص شد كمترين رضايت مشتريان مربوط به خصوصيت رفع ايرادات احتمالي به هنگام تحويل خودرو و بيشترين ميزان رضايت مشتريان نيز در خصوص نحوه برخورد پرسنل بوده است.

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *