آخرین اخبار

مالکان خودرو: کيفيت هم حداقل متناسب با قيمت باشد

رضایت نداشتن مشتریان از خودروهای داخلی و مراجعه مکرر برای رفع عیوب این خودروها به نمایندگی های خدمات پس از فروش عاملی شد تا به تعدادی از این مراکز خدمات پس از فروش سر بزنیم.
به گزارش کارنت به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ؛ مالک خودرو دنا که 16 اردیبهشت امسال خرید کرده است ، علت مراجعه به مرکز خدمات پس از فروش ایران خودرو واقع در تقاطع یادگار امام و خیابان آزادی را باز نشدن یکی از درب های خودرو ، بد باز و بسته شدن دیگر درب ها و نبود اس دی کارت جی پی اس در خودرو بیان کرد.
مالک خودروی پژوپارس با اشاره به اینکه خودرو را یک ماه قبل تحویل گرفته است ، گفت : با روشن کردن خودرو زمانی که پدال گاز را فشار می دهم خودرو در حالت نه خاموش و نه روشن قرار می گیرد ضمن اینکه گیربکس نیز صدا می دهد.
دیگر مالک خودروی پژوپارس علت مراجعه را آسیب دیدن سقف به علت اصابت تگرگ بیان کرد و گفت: خودروهای داخلی کیفیتی متناسب با قیمتی که به مشتریان عرضه می شود ، ندارد.
مالک سومین خودرو پژوپارسی که به مرکز خدمات پس ار فروش ایران خودرو در تقاطع یادگار و خیابان آزادی مراجعه کرده بود به خبرنگار ما گفت: 5 ماه است که خودرو را تحویل گرفتم اما در سرعت حدود 130 کیلومتر لرزش در خودرو ایجاد می شود.
مالک خودرو پژو 206 اس دی علت مراجعه را شکسته شده شیشه جلو به علت کیفیت پایین اعلام کرد و گفت : باندهای عقب خودرو را باز کردند و صندلی های عقب را که یک تکه بود دو تکه کردند.
وی افزود: با کیفیتی که خودرو دارد هزینه 38 میلیون تومانی برای خرید آن بسیار زیاد است.
مقصد بعدی ما نمایندگی سایپا در میدان آزادی بود.
مالک خوردو پراید با بیان اینکه تاکنون حدود 4 بار برای مشکل گیربکس به خدمات پس از فروش سایپا مراجعه کرده ام، گفت: در این مرکز به جای حل مشکل خودرو می گویند برو خدا را شکر کن که گیربکس خودرو شما قفل نیست و کار می کند.
وی افزود: همچنان گیربکس خودروام زوزه می کشد و دنده ها خوب جا نمی رود. البته انتظار ما این است متناسب با پولی که خودروسازان از مردم می گیرند خودرو در اختیارشان قرار دهند.
مالک خودرو مگان هم که به این مرکز خدمات پس از فروش سایپا مراجعه کرده بود با بیان اینکه خودرو را حدو 4 ماه قبل خریداری کرده است علت مراجعه را لرزش موتور بیان کرد و گفت : قطعات خودروهای داخلی زود خراب می شود که انتظار داریم خودروسازان با ارتقای کیفیت، عمر کاری خودروها را افزایش دهند.
البته در این میان خوروهایی که داخلی سازی آنها کمتر بود مشکل کمتری داشت و مالکان آنها به طور نسبی از عملکرد خودروهایشان راضی بودند.

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *