آخرین اخبار

۹۷ درصد از تعهدات نگین خودرو تحویل مشتریان شد

نماینده رسمی رنوی فرانسه در ایران که از ابتدای سال با رویکرد و مدیریتی جدید پای به عرصه رقابتی بازار خودروی کشور نهاد، طبق وعده مدیر عامل این شرکت تا روز، یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۷ درصد از تمامی تعهدات خود را تحویل مشتریان داده است.

جمشید حسینی اعلام کرد: 97 درصد از تعهدات نگین خودرو تا کنون تحویل مشتریان شده و تلاش مجموعه نگین خودرو بر این است که خودرو های باقیمانده تا پایان این ماه تحویل مشتریان شود.
وی همچنین از شماره گذاری 50 درصد از خودرو های تحویل شده تا کنون خبر داد و اعلام کرد: نیمی از خودرو هایی که در انتظار شماره گذاری بودند تا کنون شماره شدند و باقیمانده خودرو ها به دلیل تغییر روند شماره گذاری با کمی تغییر شماره خواهند شد.
حسینی در ادامه افزود: نه تنها نگین خودرو بلکه تمامی وارد کنندگان خودرو در حال حاضر با مشکل شماره گذاری دسته و پنجه نرم می کنند، اما با این وجود متولیان شماره گذاری شرکت در حال مذاکره با مسئولین هستند تا این مشکل هرچه سریعتر بر طرف شده و طبق پیش بینی ها تا 10 روز نخست خرداد ماه باقیمانده خودرو ها شماره گذاری خواهند شد.
مدیرعامل نگین خودرو از فعالیت شبانه روزی واحد ارتباط با مشتریان شرکت نیز از ابتدای سال تا کنون خبر داد و تصریح کرد: رضایتمندی مشتریان سرلوحه این واحد بوده و تمامی مشتریانی که از ابتدای سال تا کنون به این واحد مراجعه کردند از عملکرد شرکت و مجموعه ارتباط با مشتریان ابراز رضایتمندی داشتند.
واحد ارتباط با مشتریان شرکت نگین خودرو در محل دفتر مرکزی این شرکت واقع در میدان ارتش مستقر است و کلیه علاقه مندان می توانند با مراجعه حضوری، تماس تلفنی با شماره 021734555 و یا ارسال نامه  الکترونیک به آدرس: voice@neginkhodro.com  انتقادات و پیشنهادات خودرا با ما در میان بگذارند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *