آخرین اخبارقیمت خودرو

گشتی قیمتی در بازار خودروهای سنگین+جدول قیمت

ایران در تولید و مصرف خودروهای سنگین بازار فعالی دارد که در این گزارش قیمت برخی از کامیون و کامیونت‌های موجود در این بازار آورده شده است.

بازار ایران علاوه بر تولید خودروهای سبک، در تولید و مصرف خودروهای سنگین نیز، فعال است. برخی از خودروهای سنگین در داخل کشور تولید و بعضی به کشور وارد می‌شوند.

طبق گزارش کارنامه عملکرد سال گذشته، توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت، تولید کامیون و کشنده‌‌ها با رشد 193‌درصدی نسبت به سال 1392 بالاترین رشد را به خود اختصاص داده است و مجموع تولید این خودروها در سال گذشته به رقم 21 هزار دستگاه رسیده است.

با این وجود که تولیدات این خودروها در داخل کشور صورت می‌گیرد، به نظر برخی رانندگان که از این خودروها استفاده می‌کنند، خودروهای دست‌دوم وارداتی (اروپایی)، بیشتر از خودروهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند، زیرا خودروهای داخل اکثراً چینی هستند و مورد پسند بعضی از این رانندگان نیست. البته واردات این خودروها بسیار پیچیده‌ است و شرایط خاصی دارد.

اما با این حال برخی از رانندگان ایرانی استفاده از خودروهای داخلی را مناسب می‌دانند و از خودروهای داخلی استفاده می‌کنند.

قیمت برخی از خودروهای سنگین در بازار ایران به شرح زیر است:

 

نام خودرو

قیمت بازار (تومان)

ایسوزو 18 تن

270,000,000

کامیون کشنده فاو J6 – تک محور

245,000,000

کامیون کشنده فاو J6 – جفت محور

300,000,000

کامیون کشنده البرز تک – تیپ 2

210,000,000

کامیون کشنده البرز جفت – تیپ 3

240,000,000

کامیون کشنده اسکانیا – G400

460,000,000

کامیون کشنده اسکانیا – G410

520,000,000

کشنده کاوه – تک محور 420 KT

275,000,000

کشنده کاوه – جفت محور 420 KT

281,000,000

كاميون كاوه كمپرسي جفت محور 420KD

310,000,000

کشنده آمیکو – تک محور

295,000,000

کامیون بنز 1924 – تک محور باری

210,000,000

کامیون بنز 1924 – تک محور کمپرسی

223,000,000

کامیون بنز 2628 – جفت محور باری

255,000,000

کامیون کشنده رنو پریمیوم 460

460,000,000

کامیون کشنده سی اند سی 460 اتوماتیک

345,000,000

کامیون کشنده ماز بنز 440 تک محور

395,000,000

کامیون کشنده ماز بنز 440 جفت محور

420,000,000

كاميون دانگ فنگ تك محور باري 2*4

185,000,000

كاميون دانگ فنگ جفت محور کشنده 4*6

232,800,000

كاميون دانگ فنگ جفت محور کشنده 2*4

218,000,000

كاميون دانگ فنگ كمپرسي تك محور

186,000,000

ایسوزو 5 تن بدون کاربری

93,000,000

ایسوزو 6 تن بدون کاربری

124,000,000

ایسوزو 8 تن بدون کاربری

136,000,000

کامیونت ایسوزو (6 تن اتاق جدید)

114,000,000

کامیونت ایسوزو (8 تن اتاق جدید)

124,000,000

کامیونت الوند – 6 تن

90,000,000

کامیونت الوند – 8 تن

100,000,000

کامیونت 5.2 آمیکو – M5.2

65,000,000

کامیونت 6 آمیکو – EM6

75,000,000

کامیونت کاویان K1052

78,540,000

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. واقعا کامیونهای ایرانی یا همان چینی نسبت به کامیونهای اروپایی اسباب بازی بیش نیستن واقعا وارد کردن این ماشینهای چینی بازی با جان مردم و مال مردم است وبسو…..

    1. چرا مگه هوو بد ماشینیه ما3تاداریم پشت همش کمپرس بستیم ماشین قدی و برو نسبت به پولش

  2. همین شما بودید که صنعت وارداتو نابود کردید با جنس های اشغال چین

  3. سال1387آمیکو6تن خریدم بدبخت شدم تو دو سال سه بار تعمیر اساسی کردم آخر مجبورم کردن ماشین از گرفتن 10میلیون هم خسارت دادم لعنت به این جنسی چینی و لعنت به وارد کننده هاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *