خانه / آخرین اخبار / آریزو۶ ، نماد تکامل چری

آریزو۶ ، نماد تکامل چری

دنیای امروز را باید دنیای رقابت نامید ، در عرصه صنعت و تکنولوژی همگان تلاش میکنند تا بقای خود را حفظ نمایند ، برخی ها صعود میکنند و برخی ها نزول ، این قانون رقابت میباشد ، برخی برندها و نام های جدید به سرعت مرزهای حرکت و پیشرفت را در می نوردند و در جای دیگر برخی برندهای کهنه کار که صدای نیازها و ماهیت تغییرات را درک نمی کنند نابود خواهند شد .

صنعت خودروسازی ، یکی از صنایعی هست که به صورت فشرده درگیر این رقابت است ، رقابتی سخت و بی رحم ، انچه بر این بازارها در طی سالهای اخیر تاثیر گذار بوده است ظهور بزرگترین بازار تولید و مصرف خودرو جهان یعنی کشور چین میباشد ،بازار بزرگ تولید و مصرف که بسیاری از معادلات جهان را بهم ریخت ، حال پس از سالها تولید محصولاتی با تکنولوژی مهندسی معکوس ، اژدهای زرد با تولید محصولاتی با تکنولوژی روز و طراحی جذاب زنگ خطر را برای بزرگان پر مدعا به صدا دراورد ، نمایشگاه بیجینگ 2018  ، خود گواه این جهش بلند پروازانه چینی ها بود ،یکی از سدانهای زیبای این نمایشگاه که نگاه های بسیاری را سمت خود جذب نمود ، چری اریزو6 بود ،سدان لوکس و زیبای چری ، بزرگترین صادر کننده خودروی چین که مفاهیم جدیدی را بیان نمود ، شرکت چری که در سالهای اخیر با بهره گیری از تیم تحقیق و توسعه بین المللی خود ، توانسته است محصولاتی قابل قبول و در سطح استانداردهای جهانی را به  بازارهای گوناگون عرضه نماید ، مدلهای مختلف تیگو چون تیگو7 و تیگو8 و حال یک سدان مدرن و خانوادگی  از نسل موفق اریزو با نام اریزو6 که جایش در سبد محصولات چری خالی بود.
اریزو6 ، محصول بخش تحقیق و توسعه بین المللی چری بود تا با بهره گیری از تیم معروف و بین المللی خود که شامل کار کشته ترین افراد ، افراد با تجربه در صنعت خودروسازی بود ، یک سدان جذاب و با استایل اروپایی بود ، نمای داخل اریزو6 را میتوان نقطه قوت آن در کنار طراحی زیبا و پخته ان دانست ، در نمای داخلی اریزو6 از دیگر ساخته های چری متفاوت میباشد ، شما در نگاه اول آریزو6 را قطعا یک سدان اروپایی چه به لحاظ طراحی داخلی و چه به لحاظ طراحی خارجی خواهید دانست.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme