خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
خانه / آخرین اخبار / ساندرو رقیب 206 و کوئید رقیب پراید است

ساندرو رقیب 206 و کوئید رقیب پراید است

پیمان کارگر معاون منطقه ای رنو در خاورمیانه، آفریقا و هند در مورد ورود احتمالی برند نیسان بعد از شرکت رنو به بازار ایران گفت: این اتفاق خواهد افتاد اما هنوز برنامه این ورود کامل تدوین نشده و در دست بررسی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر و تا قبل از تولید رسمی خودروهای رنو و نیسان در ایران، مدل های مختلف توسط واردکنندگان مختلف وارد کشور می شود اما اینکه این نمایندگان به راستی از طرف رنو و نیسان تایید شده اند را باید از وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران بپرسید.

کارگر در مورد بحث انحصاری رنو در بازار ایران بعد از توافق با ایدرو گفت: ایران و رنو شریک استراتژیک هم هستند و اینکه در حال حاضر جزء دو خودروسازی معروف ایرانی، ایدرو نیز با ما جوینت ونچر تشکیل داده است به هیچ عنوان به معنی انحصار طلبی ما در بازار ایران نیست زیرا تمامی برندهای اروپایی و آسیایی همینک در بازار ایران حضور داشته و حتی با سایپا و ایران خودرو تولیدات مشترک دارند.

وی در مورد دلیل برهم خوردن توافق اولیه رنو و سایپا بر سر شراکت جدید و سایت بن رو و تغییر مسیر رنو به سمت ایدرو اظهار داشت: ما از طرف ایران درخواست 60 درصد سهام جدید جوینت ونچر جدید را داشتیم که سایپا قبول نکرد و همچنین در مورد شرط در دست گرفتن شبکه فروش و خدمات پس از فروش توسط کمپانی رنو نیز با ایشان به توافق نرسیدیم بنابرای ترجیح دادیم همکاری خود را با ایدرو آغاز کنیم.

وی در مورد انتقادات برخی افراد از خروج رنو از ایران در زمان تحریم گفت: رنو ایران را ترک نکرد تنها مجبور شد بعد از ماه ها مقاومت، فعالیت های خود را در ایران کمی محدود کند و این محدودیت ضرری 500 میلیون یورویی به شرکت رنو وارد کرد و اینطور نیست که ما از این کم کردن فعالیت سود کرده باشیم.

وی افزود: قبل از تحریم خودروسازی ایران روزانه 500 دستگاه تندر90 تولید می شد اما در زمان تحریم تعداد به زیر 50 دستگاه رسید و این اتفاق اولین ضرر تحریم ایران بود که نصیب رنو شد.

معاون منطقه ای رنو در خاورمیانه، آفریقا و هند در مورد میزان داخلی سازی محصولات رنو در ایران گفت: تمام محصولات فعلی ما با حداقل 60 درصد داخلی سازی در حال تولید هستند و برنامه ما افزایش این داخلی سازی به بالای 80 درصد است.

وی در مورد شریک احتمالی نیسان در ایران نیز گفت: بی شک مدل های از برند نیسان و رنو در پارس خودرو و خط مدرن این مجموعه تولید خواهد شد اما هنوز نمی توانیم نام آن را عنوان کنیم.

کارگر برنامه شراکت رنو برای ساخت مدل های جدید در شرکت های ایرانی را وابسته به رقیب احتمالی آن مدل دانست و خاطرنشان کرد: رنو برای تولید ساندرو با سایپا توافق کرد زیرا رقیب این خودرو پژو 206 بود و در مورد خودروی کویید نیز با سایپا کار نخواهیم کرد چون رقیب کویید پراید است و نمی خواهیم رقابت را از بین ببریم.

مقایسه قیمت و مشخصات فنی رنو کوئید به عنوان جانشین پراید در کشورهای ایران، هند و برزیل

قیمت رنو کوئید اعلام شد/ رقیب ام وی ام 110اس به بازار می آید

تماشا کنید: معرفی رنو کوئید محصول آینده رنو برای بازار ایران + دانلود

مشخصات فنی رنو kwid

نتایج تست تصادف خودروها در هند، رنو کوئید بهتر است یا پراید؟

تولید رنو سیمبل در سایپا و رنو کوئید در ایران‌خودرو

تولید رنو کوئید در ایران قطعی شد

مشخصات تکمیلی رنو ساندرو استپ وی شرکت پارس خودرو منتشر شد/ جدول

مقایسه ساندرو استپ‌ وی با H30 کراس و X50/ جنگ 50 میلیونی های بازار

H30 کراس یا ساندرو استپ‌وی؟ کدام مقرون به صرفه‌تر است

 

 

 

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی سایت کارنت (https://telegram.me/carnet_ir ) بپیوندید. کافیست عبارت “carnet_ir” را در نرم افزار تلگرام جست وجو و “join” را لمس نمایید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

یک دیدگاه

  1. رنو کوئید سه سیلندره یا 4 سیلندر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *