خانه / آخرین اخبار / شرایط فروش وانت کارا 1700 – شهریورماه 94

شرایط فروش وانت کارا 1700 – شهریورماه 94

با داخلی سازی و خودکفایی در تولید موتور 1700 سی سی به روی وانت مزدا یکی از پرطرفدارترین محصول این شرکت، مدار تولید این محصولات شکل تازه‌ای به خود گرفت. این خودرو در حال حاضر به صورت کاملاً داخلی و بدون اتکا به سازندگان خارجی تولید می‌شود که تولید این موتور نسبت به موتور قبلی کاهش قیمتی حدود 25 درصد را به همراه دارد.

شرکت بهمن موتور تولیدات خود را از سال 1337 بر پایه وانت مزدا قرار داد و با تولید و عرضه انواع وانت‌های مزدا با موتور 600، 1000، 1600و 2000سی‌سی به فعالیت خود ادامه داده است و از سال 82 نیز وانت مزدا2000 انژکتوری در این شرکت به تولید رسید که تاکنون بیشترین تیراژ وانت مزدا نیز مربوط به این مدل است.تولید انبوه وانت کارا 1700i که از یک ماه گذشته آغاز شده با همکاری مشترک شرکت ایران خودرو و همچنین قطعه‌سازان مطرح داخلی همچون نیرومحرکه ایران خودرو،  شرکت صنعتی نیرومحرکه NMI، شرکت کروز، سردساز خودرو، اورند پلاستیک، بهران موتور، ایران دلکو، ایران بوستر، شمیم پژوهش، گروه عظام و شرکت‌های داخلی گروه بهمن همچون شرکت نیرومحرکه ایران، شرکت شاسی ساز ایران و شرکت صنایع ایران شروع به فعالیت کرده است.

شرایط فروش وانت کارا 1700 – شهریورماه 94 :

شرایط فروش وانت کارا شهریور 94

تغییرات انجام شده

با توجه به لزوم نصب ايربگ، طرح داشبورد جديد و كنسول وسط با ايربگ سرنشين و راننده اجرا شده كه بر اساس آن كليه دسته سيم طراحی مجدد و توليد انبوه صورت گرفته است. در سيستم ترمزخودرو با توجه به يكسان بودن يونيت ABS و تغييرات جزيي در شيلنگ ها و لوله های ترمز نهايی تغييرات نرم افزاری جلو آمپر سنسور سرعت صورت پذیرفته و در نتيجه ABS مجهز به سيستم CAN شد. همچنین نصب چراغ جلو جديد بر اساس تغييرات سپر جلو و جلو پنجره صورت پذیرفت. سيستم سوخت رسانی با توجه به بازنگری در طراحی پمپ سوخت تغییر یافته و جنس لوله‌های سوخت‌رسانی از فلزی به پلیمری تبدیل شد. همچنين جهت گذراندن تست اجباری بخارات بنزين و ساخت داخل كردن قطعه چك ولو و كات ولو، نمونه جديد انتخاب و كليه تست های مورد نظر جهت گذراندن استانداردهای اجباری صورت پذيرفت. با توجه به طراحی جديد و ارتقا دسته سيم ها مجموعه فيوزهای اصلی كه به صورت رشته ای بوده است به فيوزهای مكعبی با سرعت عمل بالاتر ارتقا داده شده است.

در سيستم خنك‌كاری موتور، تغييرات فن از حالت مكانيكی به برقی تبدیل شد كه تغييرات صورت پذيرفته به روش تحليل نرم افزاری و تست جاده صحه‌گذاری و انجام شده است. سيستم ضد سرقت ايموبيلايزر به وانت كارا CC1700 اضافه شد. جهت الزام استاندارد اجرای EOBD سنسور دوم اكسيژن در مرحله اول به سيستم اگزوز  اضافه شده و تغييرات مورد نظر بر روی دسته سيم ها و ECU انجام پذيرفت. سيستم خنك‌كاری و شيلنگ های مربوطه  با توجه به شرايط جدید، طراحی مجدد شده و با توجه به تغيير فن از حالت مكانيكی به برقی، بادگير رادياتور طراحی و تولید شد. با توجه به توليد چند دستگاه خودرو در مرحله پايلوت در خط توليد جهت انجام تست جاده و صحه گذاری طراحی های صورت گرفته و سه 3 دستگاه از خودروهای انتخاب شده جهت تست جاده ای دور ايران با شرايط آب وهوای مختلف به ميزان 10000 كيلومتر و يك دستگاه خودرو به طور مجزا در شرايط شهری و کوهستانی  به ميزان 20000 كيلومتر پيمايش شده است. در تست های مذكور كليه شرايط سيستم های كولر، خنك كاری، شيب روی، قوای محركه و سوخت رسانی بررسی و صحه‌گذاری شده است.

3 دیدگاه

  1. آیا میدانید خودروی کارا!!! چیست ؟؟؟ سازه ای است از نبوق و هنر ایرانیان از تولید ملی … بله درست حدس زدید بدنه ی مزدا 2000cc ژاپن بهمراه موتور سالار و خستگی ناپذیر و تمام نشدنی پیکااااااااااااااان !!!! بله این موتور پیکان است که بعد از پژو شد روآ . وبعداز مزدا شد کارا…..
    هووووووووورااااااااا تولید ملی ::::خخخخخخخخخخ جون عمت

  2. برادر من اتاقش که هم سن و هم قیمت وانت پیکان هستش موتورش هم پیکانه چرا 29میلیون این قیمت کذایی از کجا اومد قیمتش نهایت باید 12میلیون بشه 6م تولید 6م هم سود کارخانه

  3. این دیگه اخرشه بابا ول کنین این پیکانو جون عمتون تولید ملی راه انداختین دیگه شورشو دراوردین از اینطرف اریسان از اونطرف کارا بعدش هم صداشون گوش فلک رو کر کرده که تولید پیکانو متوقف کردیم به معنای واقعی نابغه این ندزدنتون خیلی,شانس اوردین اقایون خر همون خره پالونشو عوض کردن والسلام

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme