خانه / آخرین اخبار / آماده سرویس‌دهی به تیگو۵ هستیم

آماده سرویس‌دهی به تیگو۵ هستیم

 به دنبال رونمایی از تیگو۵، جدیدترین محصول چری در ایران، برنامه‌ریزی‌ها برای تامین قطعات خودرو تیگو۵ انجام شده و به‌محض تحویل خودرو به مشتریان خدمات پس از فروش این خودرو آغاز خواهد شد.

به گزارش کارنت، رادین پیمانفر، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد با اشاره به این مطلب گفت:”در بازار خودرو ایران به‌طورمعمول خودروهای جدیدی که وارد بازار می‌شوند در ماه اول امکان بروز برخی مشکلات در تأمین قطعات دوره گارانتی به وجود می‌آید اما با سرمایه‌گذاری کلان شرکت مدیران خودرو،  سفارش گذاری قطعات یدکی این خودرو از مدت‌ها قبل انجام شده است و تمامی قطعات موردنیاز تا 60 روز آینده در دسترس تمامی خریداران خواهد بود.”

وی همچنین درباره آموزش تعمیرکاران برای خودرو جدید تیگو5 نیز گفت:”هم‌اکنون تمامی کتابچه‌های تعمیرات این خودرو به زبان فارسی ترجمه ‌شده و از ابتدای شهریورماه نیز دوره‌های آموزشی سراسری برای نمایندگی‌های منتخب آغاز خواهد شد.”

پیمانفر همچنین با بیان اینکه در تمامی 50 نمایندگی منتخب فروش خودرو تیگو5، تعمیرات آن نیز انجام خواهد شد گفت:”هم‌اکنون جدا از بحث تعمیرات خودرو و تعویض برخی قطعات در زمان گارانتی، برنامه‌ریزی‌های برای اتمام دوره گارانتی این خودرو نیز انجام شده است.”

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در ادامه نیز با اشاره به اینکه ارائه 5 سال یا 150 هزار کیلومتر به‌عنوان گارانتی این نشان از کیفیت بالای این خودرو دارد گفت:”هم‌اکنون نرخ تأمین قطعات در شبکه مدیران خودرو 93درصد است که به‌عنوان بیشترین ضریب تأمین در کشور شناخته می‌شود.”

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت:”ابتدای نیمه دوم سال کلیه قطعات یدکی شرکت مدیران خودرو با هولوگرام عرضه خواهد شد”

رادین  پیمانفر در ادامه افزود:”به دنبال ورود کالاهای تقلبی و غیر‌ اوریجینال و سو استفاده از برندهای Chery  وMVM  ، شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو مصمم به نصب هولوگرام بر روی قطعات خود جهت امکان تشخیص قطعات اصلی از تقلبی شده است.”

وی اظهار داشت:”در حال حاضر استراتژی اشباع بازار قطعات یدکی با جدیت در حال پیشرفت است به‌طوری‌که طی دو ماه  ابتدایی امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، فروش قطعات این شرکت 66درصد رشد داشته است.”

پیمانفر در پایان با اشاره به مشکلات موجود در حوزه واردات قطعات یدکی افزود:”شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو با کمک انجمن صنفی خدمات پس از فروش به دنبال آن است تا در صورت همکاری ارگان‌های مربوطه با ایجاد تفاوت در هزینه‌های گمرکی واردات قطعات یدکی اصلی شرکت‌های خدمات پس از فروش با قطعات غیر اصلی و بعضاً تقلبی و فاقد کیفیت که عمدتاً توسط افراد و شرکت‌ها متفرقه به بازار عرضه می‌شوند، بازار قطعات یدکی را برای مصرف‌کنندگان ایمن‌تر کند.”

وی در انتها نیز به آغاز فروش کارت وفاداری مشتریان همراه باعرضه خودرو تیگو5 اشاره کرد و گفت:”این کارت به‌عنوان خدمتی جدید از مدیران خودرو است که قابلیت‌های بالایی مانند  فروش سرویس‌ها، امتیازدهی به مشتریان، پرداخت هزینه‌های سرویس را دارا است.”

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در انتها نیز ضمن اشاره به اهمیت جایگاه خدمات پس از فروش در کشور گفت:”در شرایطی که کیفیت و بالطبع آن عمر مفید خودروها در حال افزایش است و از سویی رقابت شدید بین خودروسازان برای ارائه خودروهای جدید موجب شده که حاشیه سود فروش خودرو برای خودروسازان کاهش پیدا کند و این عوامل باعث شده تا خودروسازان در سطح دنیا نگاه ویژه‌ای را به حوزه خدمات پس از فروش معطوف کنند.”

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme