قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / مشخصات ایکس 33 جدید (new-x33)

مشخصات ایکس 33 جدید (new-x33)

حدود چهار سال قبل مدیران خودرو اولین شاسی بلند خود را تحت عنوان x33 معرفی کرد این خودرو در ابتدای کار با قیمتی کمتر از 30 میلیون ارزان ترین شاسی بلند ایران محسوب می شد و همین موضوع موجب استقبال مردم از این خودرو شد.با ورود رقبای جید به بازار به خصوص لیفان x60 وقدیمی شدن این خودرو ،مسئولان شرکت مدیران خودرو تصمیم به عرضه مدل جدید x33 گرفتند.محصول جدید این شرکت که تحت عنوان x33 جدید یا همان new x33 عرضه می شود در حقیقت فیس لیفت مدل قبلی است و یک خودرو کاملا جدید به حساب نمی آید.عمده ترین تغییرات ظاهری این خودرو به نمای جلو و داشبورد خودرو ختم می شود اما نمای عقب تقریبا بدون تغییر باقی مانده است.

اما آن چه که مدیران خودرو را به فروش بالای ایکس 33 جدید امیدوار کرده تغییرات ظاهری نیست ،بلکه گیربکس اتوماتیک CVT این خودرو است که با این حساب ارزان ترین شاسی بلند اتوماتیک بازار به حساب می آید و می تواند موفقیت جدیدی برای مدیران خودرو به ارمغان بیاورد.

در ادامه می توانید مشخصات فنی ، امکانات و تصاویر ایکس 33 جدید را مشاهده کنید

جهت آشنایی با گیربکس CVT اینجا کلیک کنید.

جهت اطلاع از قیمت لوازم یدک ایکس 33 معمولی اینجا کلیک کنید.

جهت مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر بر روی آن کلیک کنید.

mvm-new-x33

mvm new-x33

7 دیدگاه

  1. بررسی فنی ایکس 33 اتومات

    یه جمله معروف هست که میگه : “هرکی ماشین چینی داره ازش راضیه ولی هرکی نداره ناراضیه !!!”
    کیفیت ساخت و فنی ایکس 33 جدید که با نام اتومات، فیس لیفت و یا چری تیگو شناخته می شود نسبت به مدل قبلی بسیار ارتقا یافته و علاوه بر داشتن امکانات رفاهی قابل توجه مثل سانروف دوحالته، ایرکاندیشنر (تهویه اتومات)، کروزکنترل (کنترل سرعت)، گرمکن شیشه جلو، کنسول و روکش چرمی مشکی (یا زغال سنگی)، رینگ 17، دنده مخصوص سربالایی یا سراشیبی، دکمه مخصوص رانندگی در برف، قطب نما، فشار سنج، ارتفاع سنج، نمایشگر اطلاعات مسیر (پیمایش)، چراغ رانندگی در روز، گرمکن صندلی‌های جلو، سیستم پاور ویندوز برای تمام پنجره‌ها، ترمز دیسکی برای هر چهار چرخ، فرمان و کلاچ برقی، کولر برقی مستقل از موتور و… رخ یا نمای جلوی آن نیز به کلی دگرگون شده و شباهت زیادی به هیوندا آی ایکس IX33 پیدا کرده.

  2. علاوه بر بهبود جلوبندی ایکس 33 جدید که باعث کاهش صدای موتور در داخل شده، گیربکس پیشرفته و 7 سرعته CVT مهم ترین ویژگی آن است. گیربکس CVT اجازه تغییر دنده با نسبت دنده نامحدود بین بالاترین و پایین‌ترین دنده را بدون گسستگی می دهد و مصرف سوخت را به میزان 20 درصد نسبت به گیربکس های اتومات معمولی کاهش می دهد و همچنین باعث شتابگیری خودرو با کمترین میزان مصرف سوخت می شود.
    ایکس 33 اتومات تاکنون در چین، ایتالیا، آرژانتین، برزیل، روسیه، ترکیه، مصر، اروگوئه و اندونزی تولید شده‌است.
    اگر باور ندارید به لینک ) مراجعه کنید. X33 حتی در کشور اروپایی ایتالیا با نام Dr5 تولید شده که نشان دهنده کیفیت و مقبولیت این خودرو است.

  3. سلام دوستان عزیز
    بنده حدود یکماه پیش یکدستگاه ایکس 33 اتومات خریدم. قبل از این من 405 و پارس سال و دوو سیلو داشتم و الان نیز یکدستگاه دوو سیلو دارم و دلیلش هم اینه که دوو اولی را بعلت کوچک بودن کابین فروختم و یکدستگاه پارس سال صفر گرفتم فقط یک سفر تا ارومیه رفتم برگشتم فروختمش و دوباره یک سیلو مدل 79 گرفتم. چون دیگر این ماشین خسته بود تصمیم داشتم یک شاسی بلند بگیرم باتوجه مشکل نقدینگی که داشتم تصمیم گرفتم یک ماشین چینی با تسهیلات بگیرم. هم مکانیک ماشین های قبلی که رفقیم بود و هم بقیه می گفتند ماشین چینی نگیر که بی خود پولت را دور می ریزی.
    با توجه به اینکه من خودم پژوهشگر در حوزه مسایل علوم انسانی هستم و عادت دارم بصورت علمی به موضوعات نگاه کنم ابتدا یک بررسی مفصل از ماشین های چینی موجود در بازار ایران از طریق اینترنت انجام دادم. وسپس با توجه به شرایط خودم و تسهیلاتی که مدیران خودرو می داد روی ایکس33 اوتومات متمرکز شدم.
    تمام نظرات کاربران را دراین سایت و سایر سایت ها مطالعه کردم و بعد به سایت اصلی در چین مراجعه کردم و یک سایت چینی که رنکینگ خودرو های چینی را مشخص می کرد و همچنین کشورهایی که این خودرو در اون تولید می شود را بررسی کردم. بعد از جمع بندی همه اینها تصمیم گرفتم که این ماشین را بخرم. گرچه نه بنده و نه شاید اکثریت دارندگان ایکس 33 اتومات اگر شرایط مالی بهتری داشتند می رفتند سراغ ماشین های ژاپنی و یا کره ای و یا اروپایی.
    در هر حال ضمن عذرخواهی از طولانی شدن مقدمه نتایج حاصله را تقدیمتان می دارم:
    هفته پیش با این ماشین از تهران تا ارومیه رفتم و دیروز برگشتم. انصافا فراتر از انتظارم ظاهر شد.
    1- کنترل کروز در سربالایی و سرازیری گردنه قوشچی ارومیه بدون نقص عمل کرد. ضمن اینکه تقریبا مسیر اتوبان قزوین تا تبریز را از کروز استفاده می کردم. در گردنه قوشچی سرعت را روی 110 تثبیت کرده بودم که کم نمی آورد.
    2- عملکرد کولر و تهویه اتومات عالی بود بدون اینکه ماشین داغ بکند و یا کم بیاورد تقریبا تمام وقت روشن بود.
    3- قدرت موتور در سربالایی خوب ظاهر شد.
    4- عملکرد ترمز ها خوب بود.
    5- ماشین نرمی هست و رانندگی با اون خسته کننده نبود.
    6- موتور تا دور 3 خیلی نرم و کم صداست ولی در 3.5 وبالاتر بیشتر می شود که کمی برای افراد حساس می تونه آزار دهنده بحساب بیاد.
    7- در طول سفر هیچ مشکل خاصی پیش نیامد.
    امیدوارم مورد استفاده دوستان قرار بگیرد.

    • درود.
      شما فقط خوبی های این ماشین رو گفتید و فقط تعریف کردین ازش. میشه لطفا از معایب و بدیهاش هم برامون بگین. قطعا ضعفهایی هم داشته…نه؟؟

      • سلام سارای عزیز
        من تا الان تمام انتظاراتم از این ماشین برآورده شده، شاید تنها ضعف اش مصرف نسبتا بالای سوخت خودرو باشد. که در خارج از شهر 8.5 هست و در داخل شهر حدود 10.5 می باشد.
        آقا محمد عزیز، بنده از کسانی که این ماشین را دارند تحقیقات میدانی قبل از خرید داشتم که همگی راضی بودند. البته بیشترشان مدل قدیمی ایکس 33 بودند. امیدوارم از واژگان مناسبتری در قضاوتها استفاده کنیم.
        بهرحال وسع ما در این بود.

    • داداش شیش ماه تا یک سال دگه بهت میفهمونه چه ماشین اشغالیه

      • داداش حتما به تو فهمونده که اینو میگی آره؟ چطوری فهموند بفرما استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *